fredag 29 juli 2011

Sommar igen!

Tycker det är riktigt skönt att värmen & sommaren tittade tillbaka en stund!! Höll på & bränna arslet när jag skulle sätta mig ute på balkongen - konstaterar bara att svara skinnstolar blir svinvarma när solen ligger på ;)

Annars är det städfredag, men just nu är det lite paus i det hela eftersom P & pappan sover middag. Hann inte dammsuga klart innan dom fick för sig & vila & väcka dom vill man helst inte eftersom jag har det rätt lugnt & skönt för mig själv en stund nu :)

Har även gjort min första beställning som "testpilot" för smartphoto - blev ett litet egocollage. Kommer ett riktigt blogginlägg om detta när paketet kommit - väntar med spänning! :)

Midnattstrav på Romme ikväll också....inte hört nåt från mor, men man vet aldrig - ett tu tre kanske det plingar till i telefonen & hon är sugen på att dra iväg ;) Hur som blir det hon som är chafför i så fall eftersom jag tänker ta en öl eller två :)

Kram så länge!
D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar