måndag 4 juli 2011

Bättre sent än aldrig

Vaknade med skallebank deluxe idag - f*n kändes som nån stoppat in en stor bomb i bakhuvudet! Blev lite medikamenter & vila en timme så nu är jag relativt nyuppstigen. Känns betydligt bättre även om jag känner att skallen sitter där. Lär ju inte bli sämre iaf hoppas jag!

Pep till i telefonen imorse också & nyfiken som man är fick jag lov & glutta till & det va från mor - messade henne i lördags & frågade ifall hon gick på semester nu & ifall hon kanske skulle vilja vara lite barnis ons-fre(eller lör) för en ev. putte i parken sväng för oss. Hon svarade iaf om än två dagar senare eller ja det stod "Hör av mig när jag vaknar" (kan ju tillägga att hon jobbat natt). Återstår & se vad hon säger - bättre sent än aldrig iaf *s*

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar