lördag 2 juli 2011

Känns helt okej faktiskt trots allt....

Pållarna sprang iaf lite som jag ville, men synd på V75an att The Man fick gå utvändigt....går ju & fundera en hel del såhär efteråt - kunde ju spikat favoriten i första & helgarderat andra, men nu är det spelat & jag är faktiskt nöjd med mina två avslutande spikar i alla fall - speciellt Gossip's Winner i sista. Körde en egen V5a & en rak Dubbel för 100:- också så det blev lite cash in t mig hur som vilket känns bra iaf :)

Är där & nosar - nu blev det jackpot t nästa vecka också så då är vi på dom igen för ge upp - det gör jag/vi f*n inte!! :)

Börjar bli ett riktigt sug att sticka till Karlskoga & Putte I Parken för mig & L nästa vecka - får se hur vädret tänker arta sig - det har ju trots allt stor inverkan när det handlar om festival.... MASSOR med bra musik är det iaf - försöker lösa barnvakt så är det absolut största problemet avhjälpt iaf.....

Har blivit en riktigt dålig dygnsrytm för P ett par dagar & sova middag försökte vi med 3 timmar från 14 ungefär, men han vägrade MEN strax efter 17 somnade han - hmm..... Lär väcka honom inom en snar framtid & försöka vända tillbaks allt på nåt vänster.....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar