söndag 3 juli 2011

Slappning & plockning....

En semestervecka kvar ihop nu - känns lite trist att darlingen bara har två veckor, men han är ju iaf hemma torsdag-söndag så vi hinner ju med & göra grejjor iaf, men jag tycker han är värd mer än så.

Grabbarna va ut t Hökmora & hälsade på William & Co på em medan jag höll mig hemma & plockade & tvättade lite......okej då....kan väl medge att jag mest slöade, men skönt va det!

Igår kväll hade vi en liten "koppla-högtalare/förstärkare-session" & det blev typ som sist - jag försökte läsa & knappa medan L drog i & ur kablar här & där mellan förstärkare, tv & dvd.....är liksom svårt & försöka få nån ordning då - teamwork när den kanske inte är som bäst, men huvudsaken är väl att vi inte blev osams & att sakerna funkade till slut efter x antal timmar (nåja iaf 1½ eller nåt sånt).

Dax & försöka peta i terror lite mat....han är inte så matglad längre, men kom precis på den briljanta idén att det finns plättar & grädde i kylen & det brukar han inte säga nej till :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar