måndag 25 juli 2011

Lite onödigt & lite skoj

Inte hänt alltför mycket idag - inte ens dammsugit & torkat golv har vi gjort medan pappan har jobbat, men vi hade faktiskt ingen lust & det kommer ju en dag imorgon också!

Börjar bli lite smått rastlös av att ha semester också....nu säger jag INTE att jag vill börja jobba nästa vecka igen, men det är lite småtråkigt närå det inte är badväder & man inte är gjord av pengar, men jag ska nog prata med nån travgud, pengagud eller vad det nu kan vara för en & få honom (ja det lär nog vara en han eftersom det går så trögt) & fatta att man faktiskt kan vara lite givmild mot sina undersåtar om man kan....

En rolig grej som hänt är att jag ska börja blogga lite för smartphoto.se . Rättare sagt är vi ett par stycken som ska prova lite olika produkter ca:5 ggr/år för att sedan blogga & berätta om dessa - ska bli kul!!

Klockan tickar för fort....iaf när jag vet att jag kommer bli väckt runt 7-snåret av den lille terroristen om jag inte tror helt fel. Ska vika klart den sista tvätten innan jag kryper ner bredvid min underbara karl!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar