lördag 26 mars 2011

Normalt??

Har precis (hmm...eller ja det är snart en timme sen) klivit upp - fick lite sovmorgon medan pappa & P varit vakna sen strax före sex - skönt för mig! Vaknade med skallebank & det lär väl knappast bero på dom två ölen jag drack igår hoppas jag - får göra ett nytt test ikväll & se & även gå in på vinet :)

Frukosten bestående av ett stort glas treo, en toast & en kopp java intagen & samtidigt som jag satt & käkade funderade jag över kvällsmat. Känns inte helt normalt - är det nån vuxengrej? Tänker då f*n inte bli vuxen på riktigt så det så! Äh - va nog bara nåt tillfälligt infall men om jag nu bestämmer att det blir hemgjord pizza ikväll så behöver jag ju inte fundera nå mer över det.

Nope - nu ska jag härja med terror en sväng innan det ska kluras lite totto hästar igen.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar