lördag 19 mars 2011

Bortblåst

Nu (eller ja sen ett bra tag sen tillbaka) är dagens V75a bortblåst & jag ljög i mitt inlägg eller talade iaf lite osanning - blev 1223:- på 7 rätt & inget annat - känns ännu bättre att man floppade *s* Ja ja - nästa vecka är det Sundbyholm som står för värdskapet - nästan hemmaplan & DÅ JÄVLAR! :)

Varit ner & shoppat lite & hälsat på Brage en sväng på kvällskvisten. Nu sover plutten - inte helt som vanligt - har varit lite gnällspik nu på em....men hade tydligen varit menlöst snäll på fm så det jämnar ju liksom ut sig då.... Äter gör han dock inte nå nämnvärt mycket nu heller - lite yoghurt & några tuggor gröt.....hoppas det blir en vändning på det hela snart. Två jättetänder på g upp uppe - har lagom trängt igenom så det är nog inte så skönt kan jag tro. Undra om det kommer fler nere snart också - 8 uppe & 2 nere - sötis *lol*

Nu sitter jag & inväntar älsklingen som är ute på en liten prommo & skulle ta med sig käk hem - lär bli ändring på dethär inom en snar framtid....ja kostvanorna då.... Fick ett flög att jag lär orientera lite i vår/sommar också så då lär man ju prova på hur det känns & springa lite också, men en sak i taget nu :)

Kram & go'natt
D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar