onsdag 2 mars 2011

Färdigsjukad för i år nu då???

Så! Efter att ha spytt igår kväll somnat & vaknat igen imorse så har jag hämtat mig rätt okej så nu tycker jag att jag (eller egentlgien vi) har varit sjuka nog för i år - åtminstone fram till sommaren tycker jag!!

Nu håller jag på & "äter ikapp" - antar att det inte finns nåt som heter eller funkar så men jag tänker iaf frossa i en kvällstoast :)

Försökte mig på att vinna alla domdär tusen på trav för att kunna åka t Thailandet med grabbarna men nä det gick liksom inte.... Blev 813:- på 6 rätt & det va ju inte det jag spelade för att vinna så dom pållarna fick jag heller inte in!

Varit ut & åkt lite bob med grabbsen på em. Se hur läget verkar imorgon men lite städning & ev en sväng ner t simhallen skulle väl kunna tänkas vara det som hägrar.

Nu lär nog mackan va klar :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar