torsdag 31 mars 2011

Monster-fm avklarade

F*n va skönt & slippa ställa klockan på 5.40 imorgon - har visserligen en annan "klocka" som inte behöver ställas utan den väcker en ändå nån gång mellan 6-7 i stort sett varje dag, men då är det inte upp, upp & iväg som gäller direkt iaf & det gillas!

P klättrade förövrigt ur spjälsängen igår vilket jag tycker han kunde lugna sig ett par månader med. Nu blir det snart & fixa upp växasängen så slipper han förhoppningsvis slå ihjäl sig iaf vilket skulle underlätta! På dagis berättade dom även att lilla P brukar stå & peka & säga "pluppa" på sånadär tavlor man sätter små plastpluttar i som i sin tur blir mönster. Godingen! :)

Idag är det 5 ÅR (SJUKT!!!) sen jag träffade älsklingen för första gången (eller jag hade väl sett honom innan det också fast inte på det sättet). Betonggolvet på klubben - jajjemen - det är grejjer det - kanske måste göra en repris?? Nä - jag tänker jag plocka ut ett par kronor som jag inte har alls egentligen & köpa blommor & en stor påse godis åt honom - man lär ju köpa det man vet att han gillar *asg* Kan också tillägga att jag är lika kär i honom än!!! LÖWE!!!

Vänta på att terror ska vakna & sen bär det iväg ner på stan en sväng igen - måste ju hinna fixa innan han kommer hem :)

Puss & Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar