fredag 25 mars 2011

Dålig på det ena & j*ligt bra på det andra

Sådär då - helgen började för mig igår, lite städning & fortsättning med detsamma idag så nu är det slappo & mys som gäller resten av dagen tror jag bestämt! Kastat in lite vin på kylning för det är jag f*n värd!

Däremot har jag varit lite halvkass på att blogga - tiden & orken räcker ju liksom inte riktigt till jämnt fast & andra sidan händer det inte alltför mycket här i stan heller & jobbar man dessutom så finns det ännu mindre tid till att någe skoj skulle hinna hända ja ja - nu rä det iaf helg, helg, helg!!!

Är solokvist en sväng - L-Å & P är ut på en liten prommo men jag orkade inte - tror jag passar på & kika lite trav istället - är aningen enklare & göra det i lugn & ro *s*

En liten vinfylla på dethär så jajjemen!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar