onsdag 16 mars 2011

Frossa....

Jo - har frossat i mat & gotte igen ett par dagar - är väl inte jättebra för kroppen men för själen & dom ska ju vara balanserade så va f*n ;)

P har feber deluxe fortfarande - stackars lilla plutten - helt slut när han inte fått alvedon på ett tag & när han får det blir han som vanliga lilla terror - hoppas det går över tills imorgon! Över 40 grader nu på em/kvällen - det skulle vara en annan det - då skulle man legat däckad utan tvekan!

Precis masat mig in i duschen så nu är det bara tandborstning & sängen kvar - eller ja - det finns ju massor med grejjor & göra, men jag tänker inte göra mer idag! Lägga mig bland grabbarna & vänta in Big Brother - om jag nu håller mig vaken vilket inte alls är troligt he he

Ses imorgon! Kram D

Ps. Fredag - Örebro - min promillehäst startar - det ni! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar