onsdag 21 september 2011

Tid? Ork? Lust?

Nja....kan inte påstå att jag haft nåt av det.... Pimme är hur snäll som helst på dagarna men när det är dax för läggning är han ett monster & det är så JÄVLA JOBBIGT att Loke inte är hemma en enda kväll på hela veckan utan kommer till helgen & nu jävlar måste det bli ordning så han ska läggas i SIN SÄNG senast kl.20.00 även helger för jag orkar inte ha det såhär mer än de 2-3 veckor det varat - är jobbigt så in i helvete & jag hinner inte få ett skit gjort. Svårt att förstå annat än att det är jobbigt för den som inte varit där själv....

Nu är det tredje kvällen med gallskrik - är har vi bara hållt på 45 min men det skulle räcka bra för mig, men lär väl bli 2 timmar & en galen, ledsen & trött mamma idag också verkar det som..... JAG ORKAR INTE!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar