måndag 19 september 2011

Skulle vilja orka

Nu är det badning av terror som pågår & jag passar på att blogga lite under tiden för sen lär det inte finnas varken tid eller ork.

Inte gjort några större grejer idag - sov middag med P, varit ner & hälsat på på Knutsvägen en sväng på em & gjort korvgryta nu på kvällen. Är trött, men skulle vilja hinna/orka måla en grej på Lucas rum & baka bullar men det lär jag nog inte göra idag känner jag - så fort P har somnat ska nog jag göra detsamma! Frågan är nog om jag inte ska lägga mig med honom i min säng så slipper jag bråka mer idag - känner att jag inte orkar det liksom....jo....så får det nog bli!

Imorgon fm blir det ut & gratta världens bästa mamma!!

Tycker förövrigt att det kan bli torsdag NU! Längtar som f*n efter min stora kärlek!!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar