måndag 26 september 2011

Long time...

Känns som det är en evighet sen jag bloggade, men det beror på flera saker... För det första har jag jobbat & varit trött förra veckan & nu i helgen har jag jobbat & varit genomförkyld med feber & snor i hela skallen & levt på alve, ippe & näsrensarmedel. Fortfarande snorig, men nu är jag i alla fall ledig & det känns väldigt mycket bättre för då kan jag vila & ta det lugnt när jag känner för det.

P är också ledig hela veckan & på em efter skolan kommer Lucas också - har längtat efter honom så det ska bli skönt & få hem honom! Har inte ens börjat med målarprojektet på hans rum - inte haft ork med det heller men tror jag & P ska börja lite smått inom en snar framtid så det iaf är på g när han kommer hem.

Loke jobbar i E-tuna & åker emellan - iaf ett tag så länge han orkar - är ju ett par mil trots allt.

Onsdag är det lovdag för kidzen här i kommunen så då blir det nog att hitta på nåt med grabbsen. Lutar åt V-ås eller E-tuna eller ja både ock....får se helt enkelt.... Tills dess ska vi nog ha fått bukt med förkylningen också hoppas jag!

Va ner på stan en sväng på fm för lite matshopping & en sväng in på biblioteket för att lämna tillbaks lite böcker & P hittade en bok som han tyckte va väldigt bra & gissa vad den handlade om? Jo....traktorer, men nu är inte alla pappas längre - ibland är det "nonnes" (Jannes) sen han fick åka lite när han va hem & flyttade en bil *s*

Nu är det lunch & sen tvättstugan som gäller - synd att det bara är en av två maskiner som fungerar - tar ju liksom dubbelt så lång tid då - smart uträknat? Jo borde nog börja plugga ha ha

Kram så länge!
D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar