fredag 16 september 2011

Helgen är här

Helgen är här eller ja redan igår för oss faktiskt. Pappan hemma & ordningen återställd - skönt!

Igår hämtade mormor på dagis & jag jobbade in 2 timmar som jag va skyldig sen vår lilla Rhodostripp. En timme kvar & jobba in men sen är jag klart med det vilket känns bra!

Haft sovmorgon idag också - nyligen klivit upp faktiskt så det blir snart lite frulle & ladda inför dagen. Planen? Ja.....ingen stor plan vad jag vet.... Har lovat mor att hänga på ut & plocka några trim kontroller - hon va ut en sväng igår, men det gick visst inte helt bra - får hoppas på bättre lycka idag *s*

Lyckades nästan missa L's föräldramöte igår - kom på det 10 min innan så jag kom ju dit iaf ;)

Nope.....lite frulle på dethär så försvinner förhoppningsvis skallebanken som ligger där i bakhuvudet också.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar