måndag 4 april 2011

Terror & ny favvo!!



Terror hymlar inte med att han är lite norsk - ränner runt & viftar med flaggan & ropar hejja, hejja - är väl typ bara skidor som dom är sådär riktigt bra på (?) så han är lite efter....är väl ändå slut på den säsongen nu?? Ja ja - han tränar iaf kan jag lova ;)


Sen har jag fått en ny favoritpålle - en import från usa som jag tror kan bli typ hur bra som helst - idag vann han iaf till 5ggr pengarna - även om det bara spelades 50:- så håller jag liv vid mina atg-pengar :) SHAQ IS BACK - lägg det namnet på minnet!!


Nu återstår läggning av lilleman & "lite" köksröj innan det är kväller på skogsvägen....

Tjålade nyss med bror (den äldre) via msn/webcam - han är en skaplig en dendär ha ha ha

Kram D

1 kommentar:

  1. MM Vi tjåla lite med han igår vi oxå. Fin han var i sin "grismask"

    SvaraRadera