lördag 30 april 2011

Happy Saturday!!!


F*n - idag va känslan rätt & pållarna sprang som dom skulle i alla sju loppen vilket ledde till att vi fick en sisådär 8papp/skalle eftersom vi är 10st som kör ihop - TOK-KUL!!! Glädjerus är ett av de bästa rusen man kan ha faktiskt - säkert bland de 3-4 bästa iaf! :)

Mitt i allt kastade jag in en trio för 50:-i sista loppet & när jag kollade resultatet såg jag att jag fått in den också & den gav gärna typ 1800gånger pengarna - sjukt! Totalt ultrasjukt, men det är väl som livet i helhet upp & ner - galet/mindre galet - lyckligt/mindre lyckligt....kan hålla på hela natten, men jag har tänkt att pyssla med lite annat innan läggdax så jag skiter i det :)

Sitter med en öl & firar. Hade nyss M, M & S här på en liten visit & lagom när dom började röra på sig så kom darlingen & P hem från brasan. P sov dessutom. Vill egentligen inte skriva det här men det borde ju betyda att jag inte behöver lägga honom idag? Återstår & se om han ska sova för natten - helst JA!

Nope - pälsa på sig en tjocktröja & fly ut på balkongen för en stund.

Puss, kram & nyp i stjärten
/Diana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar