tisdag 26 april 2011

Ledig fm

Skönt & slippa upp, upp & iväg direkt på morgonen - 12-18 som gäller för mig idag också & sen blir det iväg & hämta grabbarna för idag kommer Lucas också - känns som det va länge sen han va här - är iofs en vecka sen men nu när dom inte har varit hemma har man inte sett honom överhuvudtaget på en vecka ju - måste vara därför...

Precis käkat frulle & nu ska jag försöka bena ut lite bland alla räkningar - längtar rätt mycket till juni då skattepengarna kommer kan jag säga utan att ljuga så man kommer ifatt & får en rätsida på allt - j*la pengar! Ja ja - det ska nog reda sig denhär månaden också.

Måste ha gjort nå j*lig underliga rörelser igår eller i sömnen för jag lär ha sträckt mig i skinkan - hugger till & är inte sådär jätteskönt i vissa lägen typ när jag ska resa mig eller gå & nå snuskigheter har det inte varit tal om så det lär vara nå annat...

Nu kaffe & ryk på balkongen innan jag fortsätter med "bläddrandet"

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar