onsdag 25 januari 2012

Uppdrag (1) - slutfört!

Onsdag - tänk att tiden ska gå så förbannat fort när man är ledig....

P har varit på dagis (första gången på ca: 3 veckor) & det va nemas problemas - tror nog att han har längtat lite för han sprang rakt in & hade knappt tid att säga hej då - skönt att se att han trivs - är SÅ mycket lättare att lämna honom där då!

Under tiden va planen att plugga lite, men eftersom matten är klar så behövde jag inte all tid för pluggande så jag hann med lunchning & en sväng på stan med M också - trevligt, trevligt!! Sen blev det hem & skriva lite företagsekonomi så jag skickade in mitt första uppdrag (skriftlig uppgift där det ett gäng frågor ska besvaras utförligt) så nu är det bara invänta resultatet då min "weblärare" läst & bedömt - håller tummarna för att det gått bra!! Sen är det bara dra igång med block 2 (av 3). Hoppas på att bli klar med kursen tidigare än juni så jag kan koncentrera mig enbart på matten sen.

L kom idag också - mys, mys!! Saxofon har han börjat med också - första lektionen idag så nu kommer det tutas A'n & H'n en vecka framöver - tur det finns dörrar *s*

Hunnit tvätta nu på kvällen också - skönt & få tomt i korgen en liten stund iaf :)

Lite tvättvikning & dusch innan det blir till att kura ner sig i sängen!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar