lördag 21 januari 2012

TRÖK, TRÖK, TRÖK!!!

En natt jobbad - en natt kvar - inte speciellt kul det heller.

Är trött, irriterad, besviken eller nån blandning av allt. Känns RIKTIGT JÄVLA tråkigt att veta att det finns de som ställt upp till hundra procent så j*la många gånger & att någon sumpar det gång på gång, på gång, på gång, på gång, på gång - när f*n ska trilla ner en polett på riktigt & inte bara bestå att av en massa j*la lögner m.m. m.m.????? Tror inte ett skit på nåt av det jag hört längre även om man försökte göra det en stund. ÄNNU trökigare är att L mår kasst - märks så j*la tydligt - han är grinig & vrång - kul, kul!!! Vet f*n inte när man räknas som vuxen, men man borde kunna ta ansvar över sitt liv & inte bara glida med på alla andra & omges med lögner hur som helst! Är trött, trött, trött på att ha det såhär!

Nä - tror jag drar iväg ett mess till tant M & hör om det kanske serveras nå kaffe om en stund....

P blev kvar hemma eftersom han inte gjorde som pappan sa - va han grinig innan så blev han än mer när P inte lyssnade.... Är RIKTIGT kul när saker som jag inte har ett j*la skit med att göra ska gå ut över oss! NNNNNNNOOOOOOOOOOTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!1

Skit samma - jag tänker inte bry mig & tänker inte ställa upp med ett jota vilket jag iofs inte gjort på länge heller - fortsätter på det viset.....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar