söndag 1 januari 2012

Happy New Year!

Då va det 2012 då! Kommer bli knöligt med tanke på att jag för inte alltför länge sen vant mig vid att skriva 2011 istället för 2010, men så är det ju trögare & trögare & få in saker ju äldre man blir har jag hört ;)

Blev "3-rätters" på sen eftermiddagen med älsko, Pimme & Gustav i form av toast med räkröra, fläskfilé & potatisgratäng & avslutning med kladdkaka med grädde. L körde hem G vid 19-snåret & därifrån & fram till tolvslaget har vi mest bara glidit omkring & haft det bra :)

Pimme i "balkongutstyrsel" - bara mössan som fattas

Nu har det tittats på raketer, kinesiska lyktor & skålats i "champagne" & P har precis somnat. Köra en liten pokerturnering innan det är sängdax för mig/oss också.

Trots nyår hemma i lugn & ro har jag haft klänning för att få nån typ av stämning! ;)


GOTT NYTT ÅR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar