onsdag 7 december 2011

Onsdag - städdag?

Sådär! Nu har vi (eller ja mest jag) städat av lägenheten - känns bra speciellt eftersom klockan inte är speciellt mycket än & jag har bara (nästan) roliga saker kvar & pyssla med, men innan jag drar igång något nytt ska jag ta en kaffe & kolla in dagens hästar - är ju V86 & JACKPOT så det måste betyda att även en fattig tjej får lämna in ett litet system? ;) JOOO!!!

Varit ner t Brage & lunchat med Marie & Munne också, men eftersom P är i nån liten trots så blev vi inte där alltför länge. Han envisas med att göra allt han vet att han inte får & skrattar åt en när man säger åt honom....jo jo....2-års trots eller nåt kanske? Finns det? Hur som helst fyller han ju 2 år på lördag - helt SJUUKT fort (jag vet - har sagt det x antal gånger tidigare, men kan inte fatta!).

Helgen förövrigt....kalas & kalas som gäller för Lucas. Ringa & höra vad han tänkt sig för presenter åt alla barnen.

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar