lördag 10 december 2011

När man fyller två betyder det....

...enligt Pimme tydligen att man får vara uppe hur länge man vill för sova har han inte en tanke på tydligen. Låg i sängen en sisådär 20min innan han va upp & kackade - renbytt & mamman tänkte - yes - nu får jag & Lucas kolla Bilar 2 i lugn & ro men det va min tanke det..... Well - han är ju snäll iaf - suttit inne & "jobbat" med alla traktorer/truckar/grävmaskiner & allt vad det heter typ en halvtimme. Blivit X antal fler under dagen kan jag lova & poppis är dom - kanske för poppis t.o.m....

Fram till lunch va det lugna gatan, men sen har det rullat på med gratulanter hela em - Ronnie, Erika, Rod, faster Majsan, Marie, Fanny, Nanny, Jacob & sist nu på kvällskvisten Torkels mamma - full rulle hela tiden med andra ord & däremellan har Lucas hunnit med & varit iväg på kalas 1 av 3 under helgen.

Utöver det har jag plockat ihop & fixat i ordning pepparkakshuset för i år - ska skicka upp en bild när det är klart - planen va att fixa klart det sista under kvällen men känns som det finns risk för att det får vänta till morgondagen - tror jag ska göra försök 20 eller nåt & få P i säng, dra på en film & slumra in till på soffan :)

Tack för idag alla!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar