söndag 25 december 2011

Är det vår??


13 grader i solen & snön försvinner fort, fort..... Är det så att jag sovit bort hela vintern eller är det bara nåt som är väldigt, väldigt fel? Hoppades på att det skulle vara det första, men efter att ha kollat datumet så är det inte riktigt så - 3-4 månader vinter "kvar" (den har ju typ knappt kommit), men nu när julen är över så är det helt okej om det blir vår & sommar :)

Pimme är helt vrickad i tidsschemat - somnade på väg hem från Broarna igår & sov tills vi kom hem (dvs. max 30 min) & sen va det full rulle fram till ett....är VÄLDIGT glad över att det är "jullov" ett bra tag till så man har en chans att vända tillbaka dygnet för lilleman! Hur det nu ska gå till på bästa tänkbara vis vet jag faktiskt inte :/ Har hur som sovit till 9.30 så det har precis varit frukost här hemma så jag måste nog få pausa ett tag här framför skärmen innan jag orkar ta tag i lite dammsugning vilket MÅSTE göras idag!

Förutom det är det nog inte så många måsten så får väl göra det då....

I vanlig ordning fick kidzen betydligt mer klappar än nödvändigt av tomten igår & det är samma lika varje år - nästa år ska.....ja ni vet säkert själva hur det är.... Tur att det bara är jul en gång/år iaf annars vore ekonomin ännu mer bottenkörd he he

Kastar upp ytterligare ett par bilder från gårdagen.




Kram så länge!
D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar