måndag 22 augusti 2011

Vilar & planerar

Ligger i soffan & planerar lite - har en hel del saker jag skulle vilja göra & säkert lika många som jag skulle behöva göra, men dom är ju såklart inte lika roliga ;)

Imorse när vi skulle iväg till dagis fanns det ingen bilnyckel någonstans....toppen.... Ringde L som är i sthlm & jobbar & han visste ju inte var den va (det va han som hade den sist igår). Kollade byxor, under, i & på möbler men nej....den fanns inte.... Ringde L & han sa att den inte satt i bilen för det hade han kollat imorse - stress, stress - tog cykeln vilket inte va helt skoj med tanke på vädret, men, men - iväg skulle vi ju.... När vi kom hem kollade jag bilen för att slippa vända upp & ner (ännu mer) på hemmet & där låg den! På golvet framför P's stol - nice!!

Gick bra idag - va lite ledsen precis när jag gick men det hade gått över fort så han va solo där ca: 40min medan jag satt ute i köket & fikade :) Imorgon tror jag bestämt att jag ska åka därifrån en sväng!

Nu vaknade P - mysa lite & sen en tur ner på stan för inhandling av lite färg så jag kan dra igång ett litet målarprojekt *s*

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar