onsdag 3 augusti 2011

Duktig flicka! :)

Ger mig själv lite beröm bara för att jag kan! Dels för att jag inte varit totalt megadeppig den här veckan när darlingen jobbat borta & dels för att jag äntligen fått fingrarna ur arslet & skrubbat av andra balkongen :-)

Gick kalas med skrubbningen medan P sov middag, men när han vaknade & hade varit med ett tag tyckte han dock inte att det va lika skoj så han försökte på alla möjliga sätt få mig att sluta vilket han även lyckades med till slut. Blev en tur ner t Brage för lite glass & kaffe.

Vi hade även flytet att få med oss Smilla hem & det va nog min stora räddning för att jag skulle hinna klart - hon lekte & badade med terror & framförallt fick hon honom att somna utan att han kom upp en enda gång! TACK, TACK, TACK!!!

Nu väntar en välbehövlig dusch innan jag stupar i säng & imorgon när vi slår upp våra blå är det torsdag - YIIHAAA!!!!!!!!

Kram & Godnatt
/D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar