måndag 8 augusti 2011

Egotavla

Nu har den äntligen kommit - min "ego"poster från Smartphoto (nya namnet på ExtraFilm).


Förutom att beställa vanliga foton & förstoringar har dom en mängd roliga fotoprodukter & presenter man kan beställa som te.x. muggar, canvastavlor, fotoböcker, personliga pussel m.m. m.m.

Postern jag provat går att beställa i en mängd olika varianter - liggande, stående - olika bakgrunder - med ett eller flera kort. Man kan även välja till en text/texter om man så önskar.

Den var dessutom väldigt enkel att göra & innan man lägger beställningen kan man testa olika alternativ - snabbt & smidigt!

Jag valde (som ni ser) att göra en "ego" poster, men det är även en perfekt present till te.x. mormor/morfar/farmor/farfar från barnbarnet/barnbarnen då alla får plats i en & samma tavla - perfekt helt enkelt!


Vill man så finns möjligheten att beställa den inramad, men har man lite fantasi kan man göra listan oändlig över inramningar. En vanlig clips-ram är enkelt & snyggt. Ramar finns i många olika varianter & dessutom kan man kombinera med belysning etc. som man själv önskar.

Jag har just nu valt en vanlig enkel svart ram (som var det jag hade hemma för stunden) men kommer byta ut denna mot en metallram när inhandlat någon passande.

Tycker absolut du ska gå in på www.smartphoto.se & testa hur enkelt & snyggt det kan bli!

Kram så länge
/D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar