måndag 4 juni 2012

Hostan från helvetet??

Har inte blivit många minuters sömn inatt inte - har haft lite ont i halsen till & från ett par dagar men igår kväll när jag intog liggande ställning va det kört.... Loke tröttnade vid 3-tiden & flyttade in i vardagsrummet, P sov dock så skönt så - kan ju hoppas att grannarna gjort detsamma.

Ska ta & slå en pling till farbror doktorn & be honom skriva ut nåt som hjälper (på riktigt), men är ju en timme kvar innan telefontiden börjar... Blir med andra ord hemma & vilar & kurerar mig idag och säkert en eller ett par dagar till om det inte sker nåt under... Däremot ska jag köra iväg terror till dagis om en stund så jag får lite lugn & ro annars lär jag inte kunna vila ändå...

Annars har det inte hänt så mycket. Bror & B fick 6 rätt på V75an i helgen & fick ett antal tusen var - LYX!! ;)

Lyckades även lägga ut några auktioner på tradera igår (äntligen). Hoppas på att få lite pryttlar sålda också.

Försöka peta i mig lite frulle i väntan på att P vaknar till.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar