måndag 4 juni 2012

Hoppas på att få sova!

En RIKTIGT trött tjej va det här! :(

Hoppas verkligen på att få sova lite inatt för annars pallar jag f*n inte!

Marie va snäll & hämtade mr.P från dagis så jag behövde inte ut nå mer - blev & bara ta det lugnt & halvligga i soffan. Nå hostmedicin va det inte tal om hos läkarna heller - jo noskapin eller nipaxon kunde jag gå ner & köpa.....känns ungefär som att käka godis....

Hade en skvätt Lephaton kvar sen förra svängen men det funkar ju inte.....än iaf & nu är den slut, men fick ju ett tips till - kunde ta en ipren en halvtimme innan jag skulle lägga mig....

Blir det inte bra sömn inatt & hostan ger med sig tills imorgon så lär jag hitta på nåt nytt - svårt & ringa någonstans när man låter som en kråka i målbrottet också...

Nä - jag é inte bitter....alls....

Kram & Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar