lördag 9 juni 2012

Dax för en vändning?

Hoppas på att pencillinet ger effekt snart & inatt kanske jag får sova en hel natt? Hoppas kan man ju alltid...

Vilat, vilat, varit iväg och kollat Lucas konsert med "Iron Maiden Jr" på Rockskolan, vilat, käkat & nu slutligen duschat innan jag hamnade här i soffan en stund.

P & Loke är ut på en liten cykeltur - ja hans sovtider är också satta ur spel, men lär väl bli en vändning på det så snart jag är kry & orkar ta tag i det....

Inte hänt mycket i mitt liv, men så fort jag känner mig bättre ska jag förhoppningsvis ha lite mer & skriva om också....

Jo just det...skulle haft muntlig examination i företagsekonomikursen igår, men med tanke på hur jag mått senaste veckan har jag inte orkat plugga/repetera alls så det får bli en skriftligt tentamen på A-kursen i höst istället - shit happens.....

Kram på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar