onsdag 11 april 2012

Kväller i sängen

Ligger i sängen bredvid en sovande liten kille som somnade redan 20.30 (ja det ÄR tidigt in this family!). Så jag har fått lite lugn & ro framför tv'n, plockat, duschat & försökt kurera min kindknöl bäst det går....vet ju inte riktigt vad som är fel, men den har fått både alve, ippe & voltaren så....

Hade bokat en tid för att vårdcentralen skulle ringa upp mig idag strax efter jobbet, men sen hörde jag om tsunamivarningen på radion & bror den äldre är ju där så då blev jag orolig deluxe så när jag hämtat Pimme på dagis ringde det nåt dolt nummer som jag vägrade svara på - smart.....men får försöka imorgon igen. Skulle inte förvåna mig om man får betala för att man inte svarar men det skiter jag i - va i helt andra tankar just då!

Nu slutfinishen på Big Broter innan ögonen ska få vila lite.

Ska bara skryta lite med & berätta att jag fick VG på mitt andra uppdrag i företagsekonomin också (andra av tre) så nu är det "bara" ett + en muntlig eximination kvar innan kursen är avklarad :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar