fredag 13 april 2012

Klart för i år!

Sådär ja - eftersom det inte tar mer än typ 5 min att deklarera men man ändå inte alltid tar tag i det direkt så är jag lite nöjd med att jag gjorde det nu på morgonen till både mig & darlingen så nu är den saken ur världen iaf - fint det! :)

Tror inte magen är helt överens med diclofenacen men förhoppningsvis biter dom på kinden såsmåningom iaf så då kan det ju vara värt det ;)

På schemat nu står dusch, ner & fixa pass till pappan & sen skulle det visst bli ett besök på "skrot tippen" också - undra just vad av det som va nåt för mamman egentligen? ;) Ja ja - får vara med dom bästa iaf!

Funderar ifall jag ska söka någon kurs till högskolan eller ifall jag ska lugna mig med det - ska ju ändå läsa lite matte & ev. lite engelska nu under hösten iaf.... Svårt & veta hur mycket som funkar såhär på förhand.... Fast man skulle ju kunna ta en kurs på 50% med någonting man tycker är intressant eller vänta....svårt.... Har ju ett par dagar (typ till den 15/4) på mig att ansöka....åhh...beslutsångest.... Lite ekonomi eller lite religion skulle vara skoj men ja.... *svammel*

Min tur & duscha - Kram så länge
D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar