fredag 27 april 2012

Imorgon ska miljonerna bärgas!

Eller hur som helst ska jag försöka skrapa ihop ett gäng tusen/skalle så alla kan få unna sig något extra! Har såklart redan kikat igenom loppen för att se hur det ser ut, men tänkte ta & sätta mig & gå igenom några lopp nu medan P (förhoppningsvis) snart ska sova lite middag för på em bär det iväg till Brandbergarna i V-fors för lite "dubbelkalas"!

Gårdagen blev väl inte riktigt som planerad - trodde att darlingen skulle landa vid 19-tiden men när vi var uppe på Fageråsen för lite orienteringsträning med Lucas (vid 18.30) ringde han & sa att dom hade landat I BERLIN & att planet skulle gå därifrån vid 21.30 *SUCK* - humöret gjorde en tvärvändning, men som tur är går det ju över rätt snabbt för en annan så ;) Blev lite thaimat på vägen hem & sen trotsade jag & satt uppe & väntade så utan att ljuga kan jag säga att jag inte är helt utvilad men vad gör väl det - har ju hela helgen på mig att vila innan det drar igång med arbeit igen men efter helgen behöver väl varken jag eller nån av mina kompanjoner jobba mer än för att få lite socialt umgängen - nice det!

Nope - steg 1 - få P i säng.....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar