tisdag 1 november 2011

Nu SKA det ske!

Nu ska jag sätta mig (eller ja sitter gör jag ju redan) men ska hur som helst ta tag i den där där inköpslistan för imorgon natt sticker vi neröver! Syrran har nog planerat det hela - eftersom hon inte har nåt körkort så slipper hon köra en endaste meter & kan snarka bäst hon vill - lite orättvist är det minsann, men jag & mammsen får turas om lite - är nästan skönare & köra än & bara sitta (om man är vaken dvs....).

Har både Smillerilla & Fanny här på övernattning så nu är vi minsann överhängande tjejer & det hör ju knappast till vanligheterna på Skogs!

Tror jag hunnit med en sisådär 15 koppar kaffe idag - haft besök av i stort sett alla :) Morsan, syrran, Marie, Majsan & nu senast Nanny & Jacob - trevligt med sällis, men alla andra dagar då? Kanske skulle ta & skriva ett schema *lol*

Nope - dax & ta tag i dagens sista måste innan sängen kallar!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar