tisdag 15 november 2011

Lite mycket kanske...

Blev lite mycket idag eller ja mer än planerat iaf. Hämtade Lucas efter skolan & hade bokat fika m Eva. När jag hämtade säger han att det är syskonfotografering idag (jag hade skrivit att det va imorgon) så snabbt hem & hämta kläder så vi va redo efter fikan. Iväg & knäppte kort på boysen - gick snabbt & smidigt. Sen for vi ner på klubben & tvättade av bilen lite - hoppas den inte fryser fast tills imorgon bara - kallt ute nu!

Nu ikväll körde jag en repris från igår - åkte t Nanny & tog en kvällskaffe & på väg hem va dom där igen - civilare den här gången & blåljus slapp jag eftersom dom tvärvände vid forsbackavägen & följde efter mig hem & ställde sig bakom... Behövde dock inte blåsa utan räckte med körkortet.

Frågade om det va nå speciellt dom va ute efter eftersom det är andra gången på mindre än en vecka men nej det va det inte utan dom stoppar allt som rör sig - mysko eftersom det faktiskt inte är så att jag faktiskt varit åkt bil i över 10 år & lär fortsätta med det också...

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar