tisdag 1 november 2011

Är ju nästan ljust....

Är ju nästan ljust ute iaf....men jag vette f*n om jag inte tycker det är bättre om det är ljusare lite längre istället....borde nog sluta ställa om klockan efter sommar/vinter & köra på bara - mindre krångel också liksom :)

Väntar på tant M som visst redan är vaken & har hunnit varit ut & gått - är f*n riktigt impad! Själv sitter jag i min overall i soffan & bara är - kan vara nog så jobbigt det liksom! Kaffesällis den här tiden hör inte riktigt till vanligheterna :)

Se hur länge Smilla & Lucas hade tänkt & sussa idag då - blev inte sängen för dom först vid 23-tiden - är det lov så får man tänja "lite" på gränserna tycker jag!

Ullaredslistan är planen för idag.....måste göras annars kommer jag komma hem med hälften av det jag borde köpt & massa helt onödiga grejjor & så får det inte bli....nope!

Kram så länge
/D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar