måndag 17 oktober 2011

Jag ger mig - orkar inte idag...

Jag ger mig med allt för idag - P vägrar sova - pappa, pappa, pappa, pappa....nu har jag försökt i snart 2 timmar & jag är trött & kommer ändå inte göra någon mer nytta idag. Vi har fått i oss kvällsmat & så har jag vikt all tvätt som darlingen tvättat i helgen. Är inget jättekaos som det varit x antal gånger tidigare & det gör det hela aningen lättare även om det tär när lillskrutten inte vill som mamman, men, men - tar med honom till min säng & kurar även om det inte är det optimala, men nu skiter jag faktiskt i det för annars kommer tålamodet gå i botten.

Jobbat "em" (12-18) idag. Imorgon är det tandläkarbesök - hatar, hatar!!! "Bara" undersökning imorgon, men jag vet att det är minst 2 hål som måste lagas & när det ska göras får dom droga ner mig för att jag ska öppna käften!

Nope! www.sova.nu

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar