söndag 9 oktober 2011

En riktigt bra höstdag!

**BURR**

Idag har man verkligen känt att hösten kommit på riktigt. Kalla vindar & mörkt tidigt :/ Ska man hitta nåt som är positivt med just hösten så får det väl bli att det faktiskt är lite mysigt att sitta inne med alla grabbar, tända ljus, höra hur det viner utanför & bara mysa, men som sagt - skulle jag få välja skulle det vara vår/sommar 10 månader om året & höst/vinter de övriga två, men nu är det ju så att det inte är nåt jag kan styra över så bara & gilla läget helt enkelt...

Hur som helst har det varit en bra höstdag! Sista natten avklarad & i morse va det riktigt skönt & kura ner sig bredvid pappan & lilla P även om det tog (som det kändes då) en evighet innan jag lyckades somna eftersom älsko snarkar väldans högt & när han inte snarkade så hostade han upp lungorna - hmm..... Ska f*n tvinga honom & ringa lasarettet imorgon - känns som det nog kan vara läge för att checka upp den där hostan!

Blev inte så många timmars sömn vilket inte gör så mycket när man gjort sista passet för den här perioden - är ju en fördel om man lyckas vända tillbaks dygnet så snart som möjligt! Blev en tur ut till mor&far & lite auktion på em innan vi hämtade Lucas hos faster M & S - skönt & ha honom hemma igen!

Nu på kvällskvisten va vi ner på klubben allihopa för lite bastu eller ja L bastade inte - han va inte sugen utan for runt på sparkcykeln, spelade trummor & donade medan vi bastade. Hem & gjorde en jättesats köttfärssås & mös framför True Talent - inte riktigt nöjd med att Fred åkte ut för han hade en röst som kunde göra mycket, men, men.....Paulina är kvar & hon håller jag på nu när Jacob åkte ut förra veckan :/ Är rätt säker på att han skriver & kör min typ av musik så honom ska jag hålla koll på framöver hur som!

Nope.....roa sig med att kasta in lite foton tills det är sovdax - är ju trökigt, men det blir inte direkt mindre med tiden...

Kram & Godnatt
D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar