fredag 21 oktober 2011

FREDAG

Jo jo - nu är det fredag & inte vilken fredag som helst - jag & älsklingen ska nämligen bege oss till Sthlm för en kväll, natt & dag utan barn! Beger oss dock inte iväg först efter lunch någon gång & innan dess är det ju en del som ska fixas - lite packning bl.a. MEN det viktigaste av allt händer redan om en timme för då blir det att hänga på datorn för att boka biljetter till Thåströms konsert i Sthlm den 27 februari - WIIEEE!!!!!!!

Haft lite sovmorgon också - skönt, skönt! Däremot känner jag mig inte alls speciellt utvilad eftersom jag lagt straffar i hockey med Magnus Samuelsson hela natten & shit va stor han är! Undra va f*n man får sina drömmar ifrån??? Länge sen jag kommer ihåg nå roliga drömmar iofs...

Nope - ta tag & göra någon typ av nytta medan jag räknar ner minuterna - bara 57 kvar nu....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar