torsdag 9 juni 2011

Torsdag & uppdatering

Inser själv att jag är tröttare än vanligt (om det nu är möjligt) när jag jobbar fm & är själv med grabbarna. Inte blivit mycket uppdateringar denhär veckan inte, men å andra sidan har det inte hänt speciellt mycket att skriva om heller.

Nu ska jag alldeles strax ta med mig boysen ner på klubben & möta upp karln som jag längtat efter så in i h***ete iaf & det är det näst största som händer denhär veckan. Det största är att Lucas har skolavslutning - första året avklarat & han fixar det galant - sjukt vad grejjer det händer på ett läsår!!

Nu på med kläder här & där & iväg!!

Kram D

Ps. Uppdateringen blev visst inte inlagd när den skulle, men nu så... Trött & ont i skallen så nu blir det dusch & sen sova, sova, sova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar