måndag 13 juni 2011

Har lite & göra...

Haft en bra dag trots att P varit lite smågnällig under fm - hoppas det beror på tänder eller att han håller på & acklimatisera sig till den svenska sommaren. Började dagen med en snabbvisit av tant Marie sen åkte vi iväg till Knutsvägen för lite mer kaffe & lek, hem så P fick sova middag.

Tog cykeln ner till mormor & efter det ner på stan & inhandlade väsentligheter. Sen skickade Erika mess om att hon skulle rensa garderoben så jag fick glida förbi & hämta det hon plockat ut & skulle kasta framåt kvällen om jag ville & SJÄLVKLART ville jag det :) Slutresultatet = hon hade 3 SÄCKAR(!!) med kläder hon rensat ur & då är det inte mer än typ ett år sen jag va där & kikade i 3 säckar - shoppoholic de luxe - jag har inte ens ägt så mycket kläder liksom så nu har jag lite & palta med som är skoj också :) TACK, TACK, TACK!!!

P somnade vid 8-snåret & jag har röjt köket & plockat lite, men nu måste jag nog iaf kika lite i en säck innan sängen kallar så jag har faktiskt inte tid & sitta här längre :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar