söndag 26 juni 2011

Sega söndag....

Har varit en riktigt seg dag idag. Jag har inte orkat göra någonting. Har mestadels haft mitt arsle parkerat i soffan. I och för sig är det rätt skönt & bara vara ibland, men imorgon lär det hända nåt igen! Tror bestämt att vi åtminstone ska ta oss ner på Vallonen & fira 3-årig förlovningsdag. Har hört någonstans att man ska gifta sig ett år efter att man förlovat sig, men å andra sidan kan man ju se det så att det går i Lokes tempo *lol*

Försökte mig iaf på att tippa bra på pållarna till mig & travgänget, men det sket sig från start, men ska man se något positivt i det hela så blev det Jackpot till nästa vecka så vi får väl se till att ha 7 rätt då!

Jo just ja - har suttit & "lekt" lite på en auktionssajt också (öresauktioner) där man köper (alternativt vinner budauktioner vilket är det billigare alternativet). Dessutom lär man ha en hel del tålamod - påminner lite om poker på nåt sätt, men eftersom jag hade slöaste dagen på länge så passade det utmärkt. Vad kom jag över då? Jo.....ett gäng budauktioner vann jag - tror det är steg ett att samla på sig så mycket bud som möjligt för att kunna vinna något man tycker verkar bra. Sen lyckades dom buden räcka till en auktion på nåt tv spel nämligen ett Xbox 360 S - 4 G + Kinect + Spelkontroll + ett spel.

Några kronor har jag ju absolut lagt ut men det blev säkert runt 2500:- billigare än om man skulle gått & inhandlat det i någon affär.

Well - ska nog sälja det i alla fall för jag vet ju av egen erfarenhet hur mycket vi använder Wii'et ;)

Nej.....ropa hit karln & gå ut & ta en cigg - sitter som två fånar vid en varsin dator ha ha

Kram & Gonatt
/D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar