måndag 7 maj 2012

Men va f*n!!

Tänk om jag någon gång kunde få planera på mina villkor.

Rockskola efter skolan - check! Innebandyn va enligt pappan slut, men nej inte då för det va ju avslutning idag 16.30 - fint - min planering går exakt precis som jag tänkt.

F.r.o.m. nu ska jag ha en kalender där det SKA skrivas in de aktiviteter som gäller för veckan & står saker & ting inte med där så finns dom inte. Blir f*n sönderstressad av att aldrig få veta nåt & däremellan ska det hinnas med kvällsmat, röja undan allt jag rivit fram m.m. m.m. *gaahhhh*

Nu löste det sig rätt okej ändå. Marie va snäll & körde ner honom & jag ringde & checkade med J's mamma så han skulle få åka med dom hem så slipper jag släppa allt mitt i *puh*

1. Röja undan
2. Fixa kvällsmat

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar