onsdag 16 maj 2012

Kortis....

Varit hemma & vabbat med Lucas två dagar nu - feber & allmänt matt, men nu har han åkt iväg till J & blir där över helgen (tror jag).

P har varit på dagis så det har varit lugn & ro här hemma iaf så jag passade på att dammsuga & torka lite golv så det är fint när pappy kommer hem ikväll - skönt med kortvecka!! En dag gör MASSOR!

Själv ska jag dock jobba imorgon (8-14 på schemat) - tror dock jag åker dit redan till 6 & jobbar in 2 timmar - vore bra med tanke på att jag har tmt en dag nästa helt när det är minersfest. Jo jo - får väl se hur pigg jag är när klockan ringer imorgon bitti.

M & S va upp på en kaffe på dan & då påpekade hon att jag inte bloggat på länge men jag säger som jag sagt t henne - har inte haft så mycket att skriva - mest jobbat, lagat mat, lagt barn & sovit men förhoppningsvis händer det mer nu när jag blir ledig ett par dagar under helgen.

Nu åter till lite pluggande....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar