torsdag 8 mars 2012

LEDIG!!!!!

Det va en lång period men NU är jag ledig ända tills på onsdag - så j*la skönt!!

Planen va att överraska syrran & bjuda med henne till globen på melodifestival finalen & jag blev toppenglad när jag hittade biljetter för ett bra pris - betalade glad i hågen när jag kom hem & när jag sedan skulle berätta för henne läser jag igenom annonsen & då är det biljetter till genrepet på fredag jag köpt - blev skapligt missnöjd med mig själv, men, men....lyckades sälja de utan att gå back alltför många hundra & sen har jag letat okej biljetter till ett okej pris men har inte dykt upp nåt så på lördag blir det mello-mys i Broarna med sis, mor & far! God mat & en massa gotte ska det ätas!!!!!!

Nu snart Big Brother i sängen!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar