söndag 4 mars 2012

Imorgon är det måndag!

Och jag ska försöka bli lite mer nyttig än på sistone vilket iofs inte lär vara så svårt med tanke på vad jag proppat i mig den senaste månaden då det spårat ur totalt ;)

Ingen idé & dra igång någon hårdbantning men inte äta mängder med glass, godis, chips osv. varje dag he he

Håller på & försöker få till en liten grej inför nästa helg också - får se hur det går med det.

Förövrigt är det prov nr. 3 imorgon - har pluggat lite nu på em & det verkar ju funka rätt okej... P får vara hos mormor under tiden.

Ska väl ta & skriva ihop en ansökan till Atlas tror jag också - känner verkligen att man MÅSTE göra något annat än Seco - det är som ett dagis där man är övervakad - så länge man sköter sitt jobb på ett bra sätt så tycker jag f*n inte det ska klagas så in i h****te på allt - kanske borde visa lite uppskattning mot sina anställda någon gång ibland istället? Nä - stämningen blir bara sämre & sämre även om jag har turen att jobba på världens bästa lag (TACK&LOV!).

Pappan lagar pannbiff & jag ska ta mig en cigg & mysa lite med lilleman inne i sovrummet.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar