torsdag 23 februari 2012

Tvärstopp!

Håll för näsan & prata - kanon - nu låter vi förmodligen lika eftersom det är tvärstopp inne i skallen på mig :/ Varför just när det är jobbhelg & varför när vi har natthelg? Lär inte få nåt svar på det men, men....bara knapra piller, köra nässpray & zyx så ska jag säkert överleva det också!

Varit en helvetesdag på jobbet - maskinen har krånglat typ 7 av 8 timmar - så j*la pissigt!!! Om en annan skulle gå & köpa säg en kaffebryggare så skulle man ju byta eller se till att den fixades om den inte funkar som den ska & det borde ju vara samma sak om ett företag köper in en maskin för x antal miljoner & inte bara nöja sig med att det kan ju funka bra ibland.... Det här är en av de STORA anledningarna till att jag känner att jag vill försöka plugga vidare!

Pappan & Pimmen låg & snarkade när jag kom hem så jag har parkerat här i soffan ett tag, men ska väl duscha lite i näsan & försöka inta liggande ställning.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar