onsdag 15 februari 2012

Lalla i V-ås står på schemat idag!

Jag, P & sis ska ta oss iväg mot V-ås om ett par timmar - lika bra & fortsätta med en av de saker man är bäst på dvs. lalla ;)

Blev ingen skidåkning igår - planen va så & jag åkte över t Norberg & Nordansjö för att ta ett varv där det är spårat, men det va nån typ av träning & typ 50 pers med pannlampor som både sprang & åkte skidor så jag åkte hem igen - tråkigt & vara i vägen med tanke på att dom säkerligen åker 100 gånger fortare än mig, men fick ändå blodstopp i fötterna eftersom pjäxorna är lite små. Ja ja - har iaf åkt söndag & måndag så en paus igår är väl inte hela världen! Får försöka ta mig över dagtid framåt helgen. Är dock lite annat planerat då också....fredag är det tattoo-time!!! :) :) :)

Ledig resten av veckan också -jajjemen! ;) Ska väl ta & plugga lite företagseknomi någon kväll också. Har läst & kikat lite, men med tanke på "krav" på VG så lär det pluggas mer!

Nope - ta & fixa iordning oss lite för färden!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar