tisdag 18 juni 2013

Ett sporadiskt inlägg eller en återupptagning av bloggen....

Kan inte säga på rak arm ifall det kommer bli ett sporadiskt inlägg eller ifall jag kommer återuppta lite bloggande - återstår att se helt enkelt. Av nån anledning kände jag för att skriva av mig lite nu iaf...

Hänt en del sista tiden. Världens bästa & mest omtänksamma mormor har gått vidare till morfar, farmor & alla andra underbara människor som försvunnit från oss tidigare & jag är helt övertygad om att hon har det helt underbart där hon är nu även om du är saknad här!


Ledig vecka eller ja - ska jobba ett extraskift vid midsommar, men det känns helt ok...

Inga planer förövrigt vilket är rätt skönt - dagen kommer gå i tvättstugans tecken iaf!

Har även fått fingrarna ur arslet & mailat över min utomordentligt fina skiss till tatuerare så förhoppningsvis får armen en prydnad under sensommaren/hösten :)

Det blev inte långt men det jag kände att jag ville säga kom fram för stunden!

Kram D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar